Meditatia ~ Arta Transformarii

Posted on 29-05-2017 , by: Iuliana , in , 0 Comments

Meditatia este o arta a transformarii vietii, ce te poarta intr-o calatorie interioara, catre tine. Aceasta calatorie se face prin inima ta. Pentru asta, este nevoie sa evadezi din inchisoarea mintii, sa te opresti si sa privesti in interior, pentru ca de fapt, tu deja esti acolo.
Cel mai bun mod de a iti controla mintea, este de a respira constient. Iar frumusetea respiratiei constiente este ca poate fi facuta oricand, oriunde si poate fi efectuata de oricine.
Chiar si dupa 15 minute, vei simti o usurare si libertate ce te inconjoara si iti ofera pace si bucurie.

In prima parte, exerseaza Trecerea in Inima:
Inchizi ochii, respiri de 3 ori, inspirand normal si expirand lung si lent, pe gura; iar in timp ce faci asta, vizualizeaza cum toate problemele, preocuparile, gijile si conflictele interioare dispar). Continua sa inspiri si sa expiri normal.
Acum, te invit, sa iti imaginezi o scara in spirala coborand din mijlocul creierului pana in mijlocul pieptului si incepe sa cobori scarile.
Termina coborarea si intoarce-te usor spre stanga. Acolo este o usa (asa cum ti-o poti imagina) ce intra in inima. Deschide usa si paseste in interiorul inimii tale. Aminteste-ti sa inchizi usa dupa tine.
Pentru o clipa, vezi si simte puterea si iubirea ce emana din inima ta. Petrece o vreme in inima ta, stai acolo in ea cu tot ceea ce simti.

Mai departe, focalizeaza-ti atentia pe respiratie. Respira Constient:
Din interiorul Inimii, muta-ti atentia pe respiratie, fara a interfera cu curgerea sa. Inspira si expira natural si incearca sa observi procesul natural si obisnuit ce se desfasoara inauntrul tau.
Cu fiecare sunet pe care il auzi in jur, cu fiecare senzatie corporala, esti tot mai atent si prezent in procesul respiratiei.

Exerseaza aceasta meditatie a Respiratiei Constiente atat cat ai timp, fie ca poti 15-20 minute sau 2 ore.
O poti face atat in tacere, in locul tau de meditatie cat si in timpul activitatilor tale zilnice, atunci cand iti amintesti de tine.
Incearca sa fii observator in acest proces, inspira si expira natural, dar constient de tine. Astfel atentia ta este indreptata in doua directii: in activitatea pe care o faci, dar si in procesul respiratiei.
Beneficiul acestui exercitu este ca devii extrem de constient de activitatea ta, precis si concentrat.
Cu cat meditezi mai mult si cu cat esti mai constient de tine insuti, cu atat devii un CoCreator Constient al vietii tale.

share: